Friday, December 18, 2009

berubah

ya ya berubah... aku dah byk berubah.. and im happy with it... apa pon tiap kali pikirkan kesedihan trus aku pikirkan org len... like kak ina... she 35.. no bf.. still single and happy... aku tau dlm hati dia sedih ... tp tiap kali aku pikir malang ada org lagi malang kan? isteri di tglkan suami, didera suami.. suami curang.. dan byk lg la... at least im still single.. aku memohon pada mu tuhan kurniakanlah hamba mu ni seorang suami yg cintakan agamanya dan amat menyayangi hamba mu ini kerana diri ini... amin... and for him i hope he will be happy... sedikit rasa marah pon tak wujud.. hamba mu ni redha sebab mungkin ini cara mu untuk menjauhkan dia dari hamba mu yg amat lemah ni... Alhamdulillah

surah al baqarah ayat 216

Boleh jadi kamu membenci sesuatu, padahal ia amat baik bagimu, dan boleh jadi (pula) kamu menyukai sesuatu, padahal ia amat buruk bagimu; Allah mengetahui, sedang kamu tidak mengetahui.


mendalam maksud.. maybe bagi aku org tu terbaik tuk aku.. tp Allah maha mengetahui... ada lebh baik untuk aku... tak tau nk explain mcm mana.. tp segalanya atas ketentuan ilahi... :)

p/s hati ku lebih tenang...

0 comments:


Blogspot Layout by Isnaini Dot Com and Supported by Lithium Mining