Saturday, December 19, 2009

what a day..

wah ari ni mcm2 jd..
pg datang keje akak noly bad mud.. just wat2 lawak ngn dia then trus dia blah blk wat gate pass.. terasa bersalah pulak.. hmm takpe la isnin ni tnya dia kenpa
then gaman san sgt sibuk suruh aku buat itu dan ini.. last2 aku cabut kul 4.30 heee... g tgk wayang SANTAU... wah... nk kata best ok la... byk betul aku ketawa.. ngn bomoh lawak nye.. igt nk tgk avatar... tp tu lah member tak mo.. bagus gak tak tgk sebab si dia nak sgt tgk cite ni agaknya da kua tgk ngn awek 15 thn dia tu.. huhu

tgk kat facebook dia mcm mengutuk aku? tah la biarlah dia... aku tau dlu aku wat slh tp tak penah tipu dia selain mende tu tp napa la dia wat aku camni sket pon taknak contact.. takpe la... aku sedar diri aku... dan aku paham apa dia nk sebenar dr awek dia.. sexy segala... haha that just not me...

then mlm lak g mamam kefci.. hehe farewell party tuk kak ayu la konon.. ada amik gamba yg manyak2.. since da kul 11 aku pon nk tdo esok je aku upload dan membuat laporan hehe

0 comments:


Blogspot Layout by Isnaini Dot Com and Supported by Lithium Mining