Sunday, December 27, 2009

my best friend wedding

best friend ke? sangat berkecil hati dengan dia.. tak apa lah maybe aku ni bukan la best friend dia... dlu kami selalu berlepak.. berborak.. bergosip... cerita pasal sexret admire... pakwe... even cerita pasal kawen... tiap kali topik kawen di buka dia selalu ckp... "mas ko jadi pengapit aku tau.. " stiap kali cakap pasal kawen.. tp kali ni bila dia kawen betul2.. igtkan maybe adik dia jd pengapit dia tak bertnya pon.. aku pegi umah dia sehari awal... ada lg 1 kawan dia time poli.. so mlm tu tetibe adik dia tnya mana 1 pengapit.. trus dia tunjuk kawan dia lg satu... terdiam aku.. adik dia ckp napa bukan akak ni... aku diam je.. tak apa lah... aku sedar kadang2 kita bercerita semua.. tp semua berubah... kecil hati aku.. tp as taknak merosakkan majlis aku diam je.. tak apa la dia pon dha kawen.. br aku tahu siapa aku dgn dia... tahniah tuk kawan aku :) semoga dia berbahagia ke anak cucu :)

0 comments:


Blogspot Layout by Isnaini Dot Com and Supported by Lithium Mining